تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/11/04 - 15:59
کد خبر: 494361

بهترین هتل های کربلا/ لیست تورها + قیمت

بهترین هتل های کربلا/ لیست تورها + قیمت

براساس معیار سازمان حج و زیارت، هتل‌های عراق به سه درجه ۱، ۲ و ۳ تقسیم می‌شوند که هر کدام از این درجه‌ها، ۳ حالت الف، ب و ج دارند. از این‌ رو، هتلی که در درجه ۱ الف قرار دارد، بهترین امکانات و هتلی که در درجه ۳ ج قرار دارد نیز، کمترین کیفیت خدمات را خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از موضوعات مهمی که زائران در هنگام خرید تور کربلا با آن مواجه هستند، اطلاع از هتل‌های اسکان در شهرهای زیارتی کربلا و نجف است. هتل‌های عراق به ‌لحاظ رفاهی معمولاً در سطح پایین‌تری نسبت به هتل‌های ایران قرار دارند؛ همچنین برای زائران مهم است که محل اقامتشان تا حرم، فاصله کمی داشته باشد. در این مطلب، به معرفی بهترین هتل‌ های کربلا خواهیم پرداخت. درنهایت بهترین تور‌ها و کاروان‌هایی که با این هتل‌ها، به کربلا مشرف می‌شوند را به شما ارائه خواهیم داد.

لیست بهترین هتل ‌های کربلا نزدیک حرم

براساس معیار سازمان حج و زیارت، هتل‌های عراق به سه درجه ۱، ۲ و ۳ تقسیم می‌شوند که هر کدام از این درجه‌ها، ۳ حالت الف، ب و ج دارند. از این‌ رو، هتلی که در درجه ۱ الف قرار دارد، بهترین امکانات و هتلی که در درجه ۳ ج قرار دارد نیز، کمترین کیفیت خدمات را خواهد داشت. در این بخش به معرفی بهترین هتل‌های کربلا خواهیم پرداخت؛ هتل‌هایی که بالاترین سطح آنها از درجه ۱ ج آغاز می‌شوند و سازمان حج و زیارت برای کاروان‌های کربلا خود از این هتل‌ها استفاده می‌کند.

نام هتل کربلا

درجه هتل

فاصله تا حرم

هتل امپراطور کربلا

۱ ج

۲۵۰ متر

هتل کورال کربلا

۱ ج

۹۵۰ متر

هتل کربلا الدولی

۱ ج

۸۰۰ متر

هتل جواهر کربلا

۲ الف

۴۵۰ متر

هتل الریان کربلا

۲ الف

۸۵۰ متر

هتل جابر کربلا

۲ الف

۴۵۰ متر

هتل برج النقاش کربلا

۲ الف

400 متر

هتل ابراج الشرق کربلا

۲ الف

550 متر

هتل برج الحاث کربلا

۲ الف

400 متر

هتل برج الاماره کربلا

۲ الف

400 متر

شما می‌توانید جهت مشاهده و مقایسه هتل‌های بیشتر و اطلاع از امکانات آنها، به صفحه رزرو هتل کربلا مراجعه فرمایید.

امکانات هتل های کربلا

علاوه بر اهمیت نزدیکی به حرم، امکانات رفاهی داخل هتل‌ها برای انتخاب محل اسکان در این شهر‌های زیارتی اهمیت ویژ‌ه‌‌ای دارد. در هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره کربلا، امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرهنگی و ایرانی، رستوران‌های‌ مدرن و سلف سرویس، اتاق‌های تمیز و مجلل و کافی‌شاپ وجود دارد که در این‌ هتل‌ها نیز دیده می‌شود.

بهترین تور‌های کربلا

سازمان حج و زیارت، در تمامی روزهای سال، تور‌های متنوعی را به مقصد کربلا برگزار می‌کند که به‌صورت هوایی و زمینی به این سرزمین مشرف می‌شوند. در جدول زیر، نمونه‌هایی از تور‌های پرطرفدار بهمن‌ماه‌ ۱۴۰۲ از مبدأ تهران را آورده‌ایم؛ تور‌هایی که بهترین هتل‌های کربلا و نجف را برای اقامت زائران درنظر گرفته‌اند. البته بسیاری از هتل‌های ذکر‌شده در ماه‌های دیگر سال و از سایر شهرستان‌ها میزبان مسافران ایرانی هستند.

نوع تور کربلا

قیمت

هتل اسکان

۸ بهمن، ۷ شب، زمینی اتوبوس VIP

۶ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان

یاقوت نجف، الریان کربلا و کمیل کاظمین

۹ بهمن، ۶ شب، زمینی

۵ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان

طوی نجف، الاماره کربلا

۱۰، ۱۱ و ۱۲ بهمن، ۷ شب زمینی

۷ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان

الماس نجف، جواهر کربلا

۱۲ بهمن، ۷ شب، هوایی

۱۴ میلیون و ۹۱۳ هزار تومان

قصرالعرب نجف، جابر کربلا

۲۱ بهمن، ۷ شب، زمینی، ویژه اعیاد شعبانیه

۸ میلیون و ۱۰۸ هزار تومان

یاقوت نجف، الریان کربلا و کمیل کاظمین


 

شما می‌توانید جهت مشاهده سایر تور‌های کربلا از مبدأ تهران و تمامی شهرستان‌هایی که کاروان‌های کربلا از آنجا برگزار می‌شود، به

لینک https://ziarat.co/tours/karbala مراجعه فرمایید.

امکانات تور‌های کربلا حج و زیارت

سازمان حج و زیارت، برای تمامی کاروان‌های زیارتی کربلا خود، امکاناتی ویژه‌ای را فراهم می‌کند. طبخ تمامی وعده‌های غذایی از آشپزخانه مدرن سازمان حج و زیارت، یکی از مهم‌ترین این امکانات است. درواقع صبحانه و ناهار و شام تأمین‌شده برای زائران، به‌صورت گرم در هتل‌های اسکان آنها سرو می‌شود.

زیارت دوره، دیگر امکانات این تور‌های زیارتی است؛ یعنی روز اول زیارت کربلا و نجف، از طرف کاروان به حرم مشرف می‌شوید تا مدیر کاروان اطلاعات لازم را درباره مسیر و مکان‌های زیارتی به زائران ارائه دهد. در ادامه برنامه کاروان، در نجف، با کاروان به مسجد کوفه، مسجد سهله، آرامگاه میثم تمار و قبرستان وادی‌السلام مشرف می‌شود. در کربلا نیز پس از زیارت حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، به بازدید از آرامگاه طفلان مسلم، کف‌العباس، خیمه‌گاه امام حسین (ع) و تل زینبیه مشرف می‌شوید. در این میان، حرم امام کاظم (ع) و حرم امام جواد (ع) در کاظمین، حرم امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) در سامرا و آرامگاه سید محمد در مسیر کاظمین به سامرا، بازدید و زیارت می‌شوند.

بیمه مسافرتی نیز یکی دیگر از امکاناتی است که پس از ثبت نام تور کربلا، از آن بهره‌مند می‌شوید؛ این بیمه به‌شکلی است که از ۲ روز قبل تا ۲ روز بعد سفر شما شامل می‌شود؛ یعنی اگر در حین سفر و ۲ روز اطراف آن، دچار حادثه یا بیماری شدید، هزینه درمان شما، از طرف سازمان حج و زیارت پرداخت می‌شود.

سخن آخر

در این مطلب، با بهترین هتل های کربلا آشنا شدید؛ هتل‌هایی که در نزدیکی حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) واقع شده‌اند و امکانات ویژه‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همچنین تور‌های مختلفی را به شما معرفی کردیم که در این هتل‌های ذکر‌شده اسکان دارند. ازطرفی، چون این هتل‌ها طرفداران زیادی دارند، ظرفیت کاروان‌های کربلا با این هتل‌ها، خیلی زود تکمیل می‌شود.

منبع: ziarat.co

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top